Všeobecné obchodní podmínky 

El Beauty - Eliška Ujvári

se sídlem Dlouhá 390, 691 67 Šakvice, Česká republika

identifikační číslo: 75653419

zapsané v živnostenském rejstříku, Úřad příslušný podle §71 odst.2 živnostenského zákona Městský úřad Hustopeče pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese elbeauty.cz


1. Obecná ustanovení a výklad pojmů

1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen "VOP") El Beauty - Eliška Ujvári, Dlouhá 390, 691 67 Šakvice, Česká republika, IČO: 75653419, zapsaná v živnostenském rejstříku, Úřad příslušný podle §71 odst.2 živnostenského zákona Městský úřad Hustopeče (dále jen "prodávající" nebo též "poskytovatel") upravují vzájemná práva a povinnosti vzniklé na základě kupní smlouvy (dále jen "kupní smlouva") uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen "kupující") prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího a upravují závazkové vztahy mezi poskytovatelem služeb a kupujícím. Internetový obchod provozuje prodávající na webové stránce umístěné na internetové adrese elbeauty.cz (dále jen "webová stránka"), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen "webové rozhraní obchodu"). Služby poskytuje poskytovatel v provozovně na adrese Dlouhá 390, 691 67 Šakvice, Česká republika. Kontaktní údaje jsou e-mail: info@elbeauty.cz.

2. Kupujícím může být podnikatel nebo spotřebitel. Níže uvedená ustanovení obchodních podmínek se použijí pro smluvní vztah se spotřebiteli. Smluvní vztahy s podnikateli se budou řídit českými právními předpisy, zejména občanským zákoníkem (NOZ).

3. Spotřebitelem je myšlen každý člověk, který uzavírá smlouvu s prodávajícím nebo s ním jinak jedná mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání.

4. Podnikatelem je ten, kdo samostatně vykonává na vlastní účet a odpovědnost výdělečnou činnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení zisku. Za podnikatele je dále považována ve smyslu těchto VOP také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele.

5. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.

6. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.

7. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

8. Zboží – zbožím ve smyslu těchto VOP může být:

- hmotný předmět koupě obsažený v nabídce prodávajícího (dále jen "produkt");

- nehmotné zboží - služba a její poskytování (dále jen "služba");

9. NOZ je v těchto všeobecných obchodních podmínkách zkratka používaná pro označení zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku v platném znění.

10. Kupující odesláním objednávky prodávajícímu potvrzuje, že se seznámil s obsahem VOP a jejich obsah považuje za jasný a srozumitelný. Tyto VOP jsou nedílnou součástí kupní smlouvy.

11. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.

12. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.


2. Hmotné zboží (produkt)

A. Uzavření kupní smlouvy

1. Kupující má možnost objednat zboží formou odeslání elektronické objednávky prodávajícímu. Při uzavírání kupní smlouvy elektronickou formou kupující na webu prodávajícího učiní elektronickou objednávku tak, že označí zboží na objednávkovém formuláři a doplní veškeré údaje na formuláři uvedené. Na e-shopu jsou uvedeny informace o produktu, včetně dostupnosti, termínu doručení a ceny. Před odesláním závazné objednávky je kupující povinen do objednávky uvedené údaje zkontrolovat a případně je opravit. Odesláním objednávky kupující akceptuje tyto VOP, cenu za zboží a náklady spojené s dodáním zboží. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.

2. Řádně učiněná objednávka odeslaná prodávajícímu je považována za návrh kupní smlouvy. K jejímu uzavření dochází v okamžiku potvrzení přijetí objednávky prodávajícím, které prodávající odešle na e-mail kupujícího uvedený v objednávce. Součástí objednávky je v objednávkovém formuláři potvrzení ze strany kupujícího o tom, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami.

3. Prodávající si vyhrazuje vlastnické právo k hmotnému zboží až do okamžiku úplného zaplacení kupní ceny. Kupní cena je splatná při uzavření smlouvy.

4. Všechny ceny prodávající uvádí včetně všech daní a poplatků, kromě nákladů na doručení. Ty jsou uvedené dál, v rámci nákupního procesu.

5. Náklady na dálkovou komunikaci v souvislosti s objednávkou si hradí kupující sám. Tyto náklady se ale nijak neliší od běžných sazeb.

B. Způsob platby, způsob dodání, náklady na dodání a dodací podmínky

1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:

- bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. 2501160511/2010, vedený u společnosti FIO banka (dále jen "účet prodávajícího");

- bezhotovostně prostřednictvím platebního systému Stripe;

- bezhotovostně platební kartou;

2. Při nákupu přes internetový obchod prodávajícího je za akceptovatelnou platební metodu považována platba kartou přes externí platformu Stripe. Po vytvoření objednávky je kupující přesměrován na bezpečnou platební bránu, kde zadá potřebné údaje. Pokud je transakce autorizována, platba proběhne okamžitě a zboží bude ze strany prodávajícího odesláno do tří pracovních dnů.

3. Dodání zboží kupujícímu je zajištěno doručovatelem, společností DPD (dále jen "doručovatel").

4. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží. Náklady na poštovné a balné budou uvedeny přímo v objednávce.

5. Prodávající neodpovídá za nesprávně udanou adresu příjemce.

6. Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu.

7. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 7 dnů od uzavření kupní smlouvy.

8. V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.

9. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.

10. Zboží prodávající doručuje celosvětově.

11. Pro každou platbu prodávající vystaví na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad - fakturu. Prodávající není plátcem daně z přidané hodnoty. Ten pošle v elektronické podobě na zadanou e-mailovou adresu.

C. Reklamace, práva z vadného plnění

1. Prodávající odpovídá za to, že zboží nemá při převzetí vady. To znamená, že v době, kdy ho kupující přebírá, zejména:

- odpovídá objednávce (je to požadovaný produkt v dohodnutém množství, jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě, případně má další ujednané vlastnosti nebo vlastnosti, které může kupující rozumně očekávat i s ohledem na reklamy a jiné propagační materiály)

- se hodí k dohodnutému nebo požadovanému účelu

- se hodí k účelu, pro které se zboží tohoto druhu obvykle používá

- má dohodnuté příslušenství, balení, případně pokyny k použití, jsou-li zapotřebí

- odpovídá jakostí nebo provedením vzorku či předloze

- vyhovuje právním předpisům

2. Pokud prodávající kupujícího před koupí výslovně upozornil, že se některá vlastnost věci liší a kupující s touto vlastností souhlasil, nejde zboží pro tuto vlastnost reklamovat. Také nejde věc reklamovat pro vadu, pro kterou byla věc zlevněna a na tento důvod zlevnění prodávající předem upozornil.

3. Pokud se vada projeví do 1 roku od převzetí, má se za to, že věc byla vadná už při převzetí, ledaže je to z povahy produktu nebo vady vyloučeno. Tato doba neběží (staví se) po dobu, po kterou věc kupující nemůže v případě (oprávněné) reklamace používat.

4. Věc lze reklamovat, pokud se vada projevila do 2 let od převzetí zásilky. Tato doba neběží (staví se) po dobu, po kterou věc nelze v případě (oprávněné) reklamace používat.

5. Vnitrostátní právo některých jiných zemí může stanovit přísnější úpravu reklamací, která se řídí podle příslušného bydliště spotřebitele.

6. Zboží lze reklamovat jakýmkoliv způsobem.

7. Kupující při reklamaci sdělí:

- kontaktní údaje

- jak se vada projevuje a kdy byla objevena

- jak si přeje reklamaci vyřídit

- prokázání nákupu

8. Vadné zboží je třeba poslat nebo přinést spolu s reklamačním formulářem. Někdy je dostačující i jen zaslání fotografie. Prodávající tedy kupujícímu doporučuje předchozí kontaktování e-mailem za účelem bližší dohody.

9. Zboží je při přepravě zapotřebí dobře zabalit, aby nedošlo k jeho poškození.

10. Při reklamaci prodávající kupujícímu pošle elektronické písemné potvrzení o uplatnění reklamace, poté také o jejím vyřízení.

11. Kupující smí požadovat opravu, doplnění nebo výměnu zboží.

12. Pokud je zvolený způsob nemožný (například zboží už není v prodeji) nebo nepřiměřeně nákladný (například stačí jen dodat chybějící příslušenství), může prodávající volbu kupujícího upravit.

13. Reklamaci prodávající vyřídí nejpozději do 30 dnů, pokud se strany nedohodnou jinak. V opačném případě může kupující odstoupit od smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.

14. O vyřízení reklamace bude kupující informován na jeho kontaktních údajích, které vyplnil při reklamaci. Pokud si věc kupující zpátky nepřevezme, může prodávající uplatnit právo na zaplacení přiměřených nákladů, které se pojí s uskladněním věci.

15. Náklady, které kupující účelně vynaloží na oprávněnou reklamaci, prodávající proplatí. O proplacení musí kupující požádat co nejdříve, nejpozději do jednoho měsíce od konce lhůty pro uplatnění reklamace, jinak nárok propadá.

D. Odstoupení od smlouvy

1. Kupující může požadovat přiměřenou slevu nebo od smlouvy odstoupit. A to v těchto případech:

- vadu prodávající odmítl odstranit nebo ji neodstranil řádně v předpisy stanovené lhůtě, případně je zjevné, že to odstranit nezvládne či nestihne

- vada se projevuje opakovaně

- vada je podstatná

Odstoupit od smlouvy nejde (a lze tedy uplatnit jen nárok na slevu), pokud je vada nevýznamná. Má se ale obecně za to, že je vada významného charakteru.

2. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal.

3. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. D.2 obchodních podmínek či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat na adresu elektronické pošty prodávajícího info@elbeauty.cz.

4. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. D.3 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být kupujícím prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

5. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. D.3 obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

6. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

7. V případech, kdy má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, je prodávající také oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí zboží kupujícím. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.

8. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

3. Nehmotné zboží (služby)

1. Tato část VOP upravuje vzájemná práva a povinnosti mezi prodávajícím jako poskytovatelem služby a kupujícím, které souvisejí s poskytováním a využíváním služeb v nehmotné formě získané nákupem přímo nebo na webu elbeauty.cz a které vznikly na základě kupní smlouvy.

2. Službou v nehmotné formě se rozumí poskytnutí služby online poradenství nebo poskytnutí služby v místě provozovny poskytovatele, na adrese Eliška Ujvári, Dlouhá 390, 691 67 Šakvice, Česká republika.

3. Poskytovatel poskytuje služby na základě platného živnostenského oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem.

4. Objednáním konkrétního termínu ošetření nebo objednáním dárkového poukazu (osobně, telefonicky, emailem, SMS) projevuje kupující svůj souhlas s všeobecnými obchodními podmínkami provozovatele.

5. Před první poskytovanou službou je kupující povinen podepsat poskytovateli informovaný souhlas s jeho ošetřením.

6. Nesouhlasí-li zákazník s těmito podmínkami nebo odmítne podepsat informovaný souhlas, má možnost služby salonu nevyužít.

A. Uzavření kupní smlouvy

1. Kupující má možnost objednat zboží formou odeslání elektronické objednávky prodávajícímu. Při uzavírání kupní smlouvy elektronickou formou kupující na webu prodávajícího učiní elektronickou objednávku tak, že označí zboží na objednávkovém formuláři a doplní veškeré údaje na formuláři uvedené. Na e-shopu jsou uvedeny informace o službě a její ceně. Před odesláním závazné objednávky je kupující povinen do objednávky uvedené údaje zkontrolovat a případně je opravit. Odesláním objednávky kupující akceptuje tyto VOP, cenu za zboží a náklady spojené s dodáním zboží. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.

2. Uzavření smlouvy se řídí obdobně ustanoveními první části těchto obchodních podmínek

B. Způsob platby, způsob dodání, náklady na dodání a dodací podmínk

1. Cenu nehmotného zboží - služby dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:

- bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. 2501160511/2010, vedený u společnosti FIO banka. (dále jen "účet prodávajícího");

- bezhotovostně prostřednictvím platebního systému Stripe;

- bezhotovostně platební kartou;

2. Při nákupu přes internetový obchod prodávajícího je za akceptovatelnou platební metodu považována platba kartou přes externí platformu Stripe. Po vytvoření objednávky je kupující přesměrován na bezpečnou platební bránu, kde zadá potřebné údaje. Pokud je transakce autorizována, platba proběhne okamžitě a služba je možná k poskytnutí na základě objednání termínu poskytnutí služby.

3. V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 7 dnů od uzavření kupní smlouvy.

4. V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.

5. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.

6. Pro každou platbu prodávající vystaví na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad - fakturu. Prodávající není plátcem daně z přidané hodnoty. Ten pošle v elektronické podobě na zadanou e-mailovou adresu.

C. Objednávka služeb

1. Kupující si dohodne a předem rezervuje (osobně, telefonicky, emailem) termín pro poskytnutí služby poskytovatelem obsaženém v objednávce. Objednaný termín se stává závazným.

2. Kontaktní údaje pro objednání služeb jsou:

Osobně v místě provozovny: Eliška Ujvári, U Zastávky 1143/10, Velké Pavlovice, 69106

Telefonicky: +420777784024

Email: info@elbeauty.cz

3. Rezervace je možná maximálně 1 měsíc dopředu.

4. Pokud se nemůžete v dohodnutém termínu na proceduru dostavit, informujte o tom předem telefonicky nebo emailem nejpozději však 24 hodin před zahájením ošetření.

5. Dostavíte-li se na službu se zpožděním, bude vaše ošetření zkráceno. Při zpoždění do 15 minut bude služba poskytnuta ve zkráceném rozsahu bez nároku na slevu. Při zpoždění větším než 15 minut ztrácí kupující nárok na poskytnutí služby a bude mu účtován storno poplatek ve výši 50% ceny služby.

4. Storno podmínky uplatněte emailem nebo telefonicky na výše uvedené kontakty.

  • Bezplatné storno: více než 24 hodin předem

  • Storno poplatek 50%: méně než 24 hodin předem

  • Plná cena služby: nedostavení se bez omluvy

D. Dárkový poukaz

1. Má-li zákazník dárkový poukaz na konkrétní službu nebo hodnotu a nedostaví-li se bez omluvy, dárkový poukaz bude považován za vyčerpaný. Je-li dárkový poukaz vystaven na nominální částku, je částka v hodnotě objednané služby odečtena z hodnoty certifikátu. Dárkový poukaz lze vyčerpat pouze na služby, nelze ho využít na nákup produktů. Dárkový poukaz lze vyčerpat pouze po dobu jeho platnosti, která je vyznačena na dárkovém poukazu. Dárkový poukaz je platný pouze po dobu uvedenou na poukazu. Poté pozbývá platnosti a kupující nemá nárok na vrácení zaplacené částky.

E. Odmítnutí služby

1. Procedura může být odmítnuta v těchto případech:

  • zákazník trpí kontraindikacemi, které jsou uvedeny u každého ošetření

  • zákazník se dostaví na ošetření v podnapilém stavu, nebo nebo pod vlivem návykových látek

  • zákazník se dostaví na ošetření se zdravotními problémy

  • zákazník se dostaví na ošetření v nevyhovujícím hygienickém stavu

2. Platbu dárkovým poukazem je nutno nahlásit před začátkem ošetření pro ověření platnosti. Pokud zákazník nenahlásí dárkový poukaz při objednávce ošetření, nemusí být akceptován pro platbu.

3. Nevyčerpanou hodnotu dárkového poukazu nelze směnit zpět za hotovost.

F. Reklamace služeb

1. Pro reklamaci poskytovaných služeb musí zákazník bezodkladně doložit, že předmět reklamace souvisí s konkrétním pochybením provozovatele. Reklamace se podává písemně na adresu provozovatele. V případě bezpředmětné reklamace budou náklady na její projednání vymáhány po zákazníkovi.

2. Kupující při reklamaci sdělí:

- kontaktní údaje

- jak se vada projevuje a kdy byla objevena

- jak si přeje reklamaci vyřídit

- prokázání skutečnosti

3. Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 24 hodin od poskytnutí služby.

4. Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů.

5. O vyřízení reklamace bude kupující informován na jeho kontaktních údajích, které vyplnil při reklamaci.

G. Ostatní ustanovení

1. Provozovatel za jakékoliv případné ztráty věcí klienta před, během i po proceduře neručí.


4. Závěrečná ustanovení

1. Vztahy mezi prodávajícím a kupujícím (uživatelem) se řídí právními předpisy České republiky a případné spory bude rozhodovat příslušný soud. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů. S případnou stížností se může kupující obrátit na orgán dohledu nebo státního dozoru.

2. Tyto obchodní podmínky jsou zobrazeny na webových stránkách prodávajícího, a je tak umožněna jejich archivace a reprodukce kupujícím. Smlouva je uložena u prodávajícího, prodávající k ní však neposkytuje přístup.

3. Pro prodávajícího i kupujícího je závazné znění VOP uvedené na webových stránkách prodávajícího v den, kdy kupující učiní objednávku.

4. Podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, má kupující právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu plynoucího z kupní smlouvy. V takovém případě se může kupující v ČR obrátit na Českou obchodní inspekci, (Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Gorazdova 1969/24 Praha 2, email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz). Mimosoudní řešení se zahajuje výlučně na návrh kupujícího, a to v případě, že se s prodávajícím spor nepodařilo vyřešit napřímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy mohl kupující u prodávajícího poprvé uplatnit své právo, které je předmětem sporu. Zahájit mimosoudní řešení sporu online lze prostřednictvím platformy ODR, dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/.

5. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567, 120 00 Praha, internetová adresa: https://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

6. Prodávající podniká na základě živnostenského oprávnění. Dozor vykonává živnostenský úřad a v zákonem vymezeném rozsahu Česká obchodní inspekce, na které se lze obrátit s případnou stížností.

7. Ochrana osobních údajů (GDPR)

Osobní údaje shromažďujeme z titulu oprávněného zájmu. Informace o správě a ochraně osobních údajů jsou uvedeny na webových stránkách https://www.elbeauty.cz/gdpr/. Prohlašuji, že veškeré osobní údaje (jméno, příjmení, telefonní a e-mailové adresy budou využity výhradně pro potřeby salonu a nebudou nijak zveřejněny. Pokud požadujete Vaše osobní údaje vymazat z mé databáze, prosím informujete mě na info@elbeauty.cz.

Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou platné a účinné ode dne 1. 5. 2024.